Forums
Welcome to the Re-Invented NRU Clan! Server is being engineered and should be up in the next few weeks

Moderator?

View previous topic View next topic Go down

Moderator?

Post  xxtman3 on Mon May 13, 2013 11:53 am

I am curious if I can become a moderator. Today when I was playing there were a couple WH's and a no recoil, and noone was on any of the servers.

xxtman3

Posts : 20
Join date : 2013-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  paper on Mon May 13, 2013 12:16 pm

you're gonna have to send in some nudes first.
avatar
paper

Posts : 306
Join date : 2013-03-06
Age : 22
Location : Dallas, TX

View user profile http://ordinarykiddos.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  xxtman3 on Mon May 13, 2013 12:17 pm

lol gimme your digits Wink

xxtman3

Posts : 20
Join date : 2013-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  paper on Mon May 13, 2013 12:27 pm

haha just kidding but you usually will recieve moderator after a week or so of being a recruit or when ever Dirty/Psyko get to know and trust you well enough. for ex. i got to know all admins and moderators really well before i even applied and when i joined it only took a day for me to get mod so just wait and it will come soon Smile
avatar
paper

Posts : 306
Join date : 2013-03-06
Age : 22
Location : Dallas, TX

View user profile http://ordinarykiddos.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  xxtman3 on Mon May 13, 2013 12:29 pm

Okay cool. not that I care about the power, but the wall hackers and shit is annoy lol.

xxtman3

Posts : 20
Join date : 2013-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  T3ChNIIc4L on Mon May 13, 2013 1:44 pm

lol

By: Chem <3

T3ChNIIc4L

Posts : 66
Join date : 2013-03-11
Age : 21
Location : NY

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  xxtman3 on Mon May 13, 2013 3:07 pm

There are a lot of hackers during the day apparently.

xxtman3

Posts : 20
Join date : 2013-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  MasterMode on Mon May 13, 2013 3:14 pm

xxtman3 wrote:There are a lot of hackers during the day apparently.
U don't say Very Happy

MasterMode

Posts : 35
Join date : 2013-03-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  AmerikanPsyko on Tue May 14, 2013 1:05 am

But seriously... Them nudes...
avatar
AmerikanPsyko
Admin

Posts : 140
Join date : 2012-12-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Moderator?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum